Kursga yozilish va sovg'ani qo'lga kiritish uchun ariza qoldiring
Modul 1
- Targeting nima, integratsiya va boshlang'ich nastroykalar - Instagram va facebook uchun biznes sahifa ochasiz - Targeting orqali. pul ishlash va targetolog o'zi kim? - Professionallikni xohlovchilar uchun Meta Business Suit haqida
Modul 2
- Business manager ochasiz va sozlaysiz - Reklama kabineti ochasiz - Ads manager bilan to'liq tanishib chiqasiz - Maqsadli va aniq reklama yoqishni o'rganasiz
Modul 3
- Odamlarni jalb qiluvchi matnlar yozish - AIDA formulasi haqida va uni ishlatish texnikasi - SOSTAC formulasini amalda qo'llash - PMHS formulasini ishlatish va sotuvlarni formulalarni ishlatib oshirish
Modul 4
- Analiz qilish va to'g'ri yo'llanmalar - SWOT orqali ikki taraflama raqobatchilar analizi - Raqobatchilar analizini olib borib, mavjud ma'lumotlardan foydalanish - Bozorni tahlil qilish, mijozingiz nimani hohlayotganini aniqlash
Modul 5
- Business va ADS manager tuzilishi va ichki sozlamalari - Reklama kompaniyalari va gruppalari tafsiloti - CBO texnikasi orqali ishlaydigan va ishlamaydigan reklamalarni ajratib olish - Dynamic creative nima va qachon ishlatiladi? Amaliy dars - To'g'ri budjet yuritish, pullarni taqsimlash - Reklama accountingiz blok bo'lsa uni blokdan chiqarish yo'llari va blokka tushmaslik uchun nima qilish kerakligi
Modul 6
- Web sayt, landing sahifa tuzish - Analiz olib borish. Google analitika va Yandex metrika - Event manager bilan ishlash va pixellar tuzish - Web saytdagi knopkalarga pixel joylash va mijoz qadamlarini kuzatish - Lead maqsadia target yoqish va lead olish
Modul 7
- Xizmat narxini belgilash, nimalarga e'tibor berish kerak? - Instrumentlarni analiz qilish - Konversiyani kuzatish, raqamlar bilan ishlash - Target amaliy, test analiz, All objectives